Buna ziua,
am initiat procedura de radiere a unei firme in septembrie 2009.Activitatea firmei a fost suspendata in iulie 2006.Din cauza unor bilanturi nedepuse in 2005,nu mi s-a eliberat atestatul fiscal de catre Administratia financiara.Cererea de lichidare a fost depusa in noiembrie 2009.
As dori sa stiu daca exista o perioada maxima care nu poate fi depasita intre depunerea cererii si a atestatului fiscal in vederea finalizarii.procesului de lichidare.
Va multumesc!
Cererea de lichidare se depune in ultima etapa la registrul comertului impreuna cu urmatoarele acte:
- bilantul de lichidare
- certificatul de inmatriculare in original
- certificatele constatatoare in original
- certificatul de atestare fiscala
Acest certificat trebuie sa ateste ca nu aveti datorii la bugetul de stat. Se elibereaza in 5 zile de la depunerea cererii si este valabil 30 de zile
Din cate ati enuntat dumneavoastra, depunerea documentatiei incomplete la registrul comertului constituie motiv de amanare a solutionarii dosarului si mai trebuie sa aveti in vedere ca fara acel certificat nu puteti radia firma
Firma dizolvata
lucia popp
-un srl cu asociat unic, infiintat in martie 2007 si dizolvat in noiembrie 2007 , in baza art 235/Legea nr 31/1990 republ, cu activitate 0 de la inceput pana ... (vezi toată discuția)