avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 442 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cum pot sa imi iau concediu fara plata pt studii avand ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cum pot sa imi iau concediu fara plata pt studii avand in vedere ca pana acum am avut 10 luni de concediu fara plata din cauza motivelor familiale?

Buna ziua,am si eu o intrebare la Dvs.Sunt profesor titular din 2006 si in anul 2008-2009 am luat concediu fara plata timp de 10 luni din cauza motivelor familiale(divort),si acum as dori sa imi iau concediu fara plata pt studii deoarece sunt inscrisa la Doctorat cu o durata de 3 ani.Este posibil acest lucru?
Pot sa imi iau un an si restul sa merg la serviciu,exista posibilitatea prelungirii acestui concediu de studii in cazul in care dupa anul aprobat doresc sa il prelungesc?Mentionez ca in acest an scolar m-am transferat dintr-o unitate de invatamant in alta,adica de la o scoala generala la un liceu daca acest lucru are relevanta...Va multumesc anticipat si astept raspuns!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:25, 20 August 2010
Surprinzator este faptul ca ati reusit ca 10 luni din 12, cat are anul, sa va luati concediu fara plata....cand legea nu permite mai mult de 90 de zile.
Formulati cerere si vedeti ce vi se va raspunde....
Succes!
Nu au importanta motivele pentru care solicitati cererea de concediu neplatit.
Este ok daca angajatorul isi permite sa tina (cumva) postul respectiv pentru ca dvs. sa aveti unde reveni din concediul fara plata...
Problema este aceasta, cum spune si dl. av. Radu Sava: legea nu permite mai mult de 90 de zile de concediu fara plata / an, indiferent de problemele invocate de angajat.
Care este reglementarea ce prevede ca durata unui CFP este de maxim 90 de zile ? ... :-/