avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Un functionar public aflat in concediu medical poate ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Un functionar public aflat in concediu medical poate sustine concurs pentru postul sau atunci cand serviciul unde lucra a fost desfiintat?

Sunt functionar public si serviciul unde lucram a fost desfiintat. Acum se organizeaza un concurs pentru ocuparea a 2 posturi, ca si cel ocupat de mine. In aceasta perioada eu sunt in concediu medical, dar am fost chemata sa sustin acest concurs, din concediul medical. Este legal acest lucru...? Daca iau concursul...este legal sa ocup postul pentru care am concurat...?
Cel mai recent răspuns: Tanjiani , utilizator 22:41, 20 August 2010
La ambele intrebari raspunsul este afirmativ.

Mult succes!
Daca e in incapacitate temporara de munca, adica nu poate sa presteze munca, este apta sa sustina un examen?...=D>
@Tanjiani

Serviciul in care a functionat utilizatorul fiind desfiintat s-a desfiintat si post pe care l-a ocupat. Cand se organieaza un concurs, nimeni nu este obligat sa participe. Faptul ca angajatorul l-a invitat pe utilizator sa participe la concurs constituie un favor pentru el. Angajatorul nu este obligat sa faca aceasta invitatie. Facand-o inseamna ca a fost/este un angajat de care are nevoie.
Sub aspectul veniturilor banesti este preferabil sa stai in concediu medical, ca indemnizatia nu se reduce cu 25%, dar cand acesta se sfarseste, ramane fara serviciu.
Cred ca postul lui se desfiinteaza doar dupa ultima zi de preaviz...