avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1770 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Promovare salariala
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Promovare salariala

Buna ziua! Sunt ajutor analist programator (studii medii) de 18 ani, anul trecut am terminat facultatea de psihologie si cum este si firesc anul acesta mi s-a facut referat de trecere pe post cu studii superioare analist programator. Intampin greutati din partea serviciul resurse umane cum ca, nu pot fi trecuta ca analist programator ca nu au baza legala ca am terminat facultatea de psihologie ca trebuie sa mai fac un curs in domeniu. Intrebarea mea este : ce curs de specializare trebuie sa mai fac, tinand cont ca in acest domeniu lucrez de 18 ani, nu mi se poate echivala vechimea pe care o am? unde trebuie sa ma adresez?
Cel mai recent răspuns: milixima , utilizator 14:31, 20 August 2010
Nu puteti fi promovata pe post de analist programator cu studii superioare cata vreme nu ati absolvit studii superioare in acest domeniu.
Puteti fi incadrata cu studii superioare doar pe un post de psiholog sau un post care necesita pentru angajare studii in domeniul psihologic.
justicemn a scris:

Nu puteti fi promovata pe post de analist programator cu studii superioare cata vreme nu ati absolvit studii superioare in acest domeniu.
Puteti fi incadrata cu studii superioare doar pe un post de psiholog sau un post care necesita pentru angajare studii in domeniul psihologic.

Pentru cei de la ITM experienta dvs.nu poate inlocui diploma de studii in domeniu.
Daca vor sa va majoreze salariul o pot face si fara sa va faca incadrarea respectiva.

Ultima modificare: Vineri, 20 August 2010
milixima, utilizator
Pentru cei de la ITM experienta dvs.nu poate inlocui diploma de studii in domeniu.
Daca vor sa va majoreze salariul o pot face si fara sa va faca incadrarea respectiva.



Deci in concluzie sunt la mana lor!