avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 661 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... ce trebuie sa fac in cazul in care trebuie sa-mi ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

ce trebuie sa fac in cazul in care trebuie sa-mi intrerup concediul de crestere copil?

Sunt in concediu crestere copil din Aprilie 2010, in septembrie fetita mea face 9 luni, mentionez ca sunt asistent medical principal si am fost rechemata la serviciu din 15 septembrie. Cum trebuie sa procedez? Vreau sa ma reintorc, dar mai pot relua concediul daca v-a trebui? Trebuie sa anunt Agentia de prestatii sociale? Va rog ajutati-ma, sunt intro mare dilema. Sotul meu nu poate intra el in concediu, abia si-a schimbat locul de munca. Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: ContSters42179 , utilizator 11:25, 20 August 2010
Da, va puteti reintoarce oricand in concediu crestere copil pana cand copilul implineste varsta de 2 ani.
Trebuie sa faceti o cerere in care solicitati intreruperea ccc si reinceperea activitatii incepand cu data de 15.09.
Angajatorul trebuie sa va dea o adeverinta din care sa rezullte ca incepand cu data de 15.09 ati revenit la servici, cu acea adeverinta va prezentati la Agentia de prestatii sociale in vederea suspendarii indemnizatiei si obtinerii stimulentului.
Multumesc din suflet! Cei de la Agentie nu raspund la nici un nr de tel.
Puteti face cerere pentru incetarea CCC si reluarea activitatii, puteti reintra in CCC pana la implinirea varstei copilului de 2 ani. Trebuie sa comunicati autoritatii unde ati depus dosarul ca reluati activitatea profesionala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu crestere copil. ioan_claudiu84 ioan_claudiu84 Buna ziua. In ziua de 26.01.2014 s-a nascut fiica mea ,iar luna mai 2014 am intrat in concediu crestere copil,incepand cu luna iulie m-am reintors la munca, ... (vezi toată discuția)