avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 448 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Imbogatire fara justa cauza
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Imbogatire fara justa cauza

Buna

Sunt student la Drept si citind pentru restanta la civil mi-am adus aminte de ce mi-a spus un prieten acum vreun an.

Bunicl lui a murit si dupa cateva saptamani tatal lui (deci fiul bunicului) a observat ca acesta inca mai primea pensie care intra intr-un cont. El, bineinteles, stia PIN-ul.
Este posibil sa pastreze banii astia?.

Eu am citit putin, asa ca un exercitiu si ma gandesc ca se poate apara prin art.23 din decretul 167/1958. Daca este plauzibila situatia termenul de prescriptie de 3 ani ar decurge pentru fiecare pensie lunara, separat?

Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 22:27, 20 August 2010
Da, termenul curge pentru fiecare dintre prestatiile lunare separat.
La un moment dat se va descoperi cu siguranta si va trebui sa ramburseze sumele cu penalitatile si dobanzile corespunzatoare.
Eu cred ca, fiind vorba de cateva saptamani de la deces, e vorba de pensia ce i se cuvenea pe luna in care a decedat. Mai ales daca decesul a survenit la sf. lunii. Daca este asa, nu datoreaza nimic.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Deces in 1948 - ramas copil minor alexvas alexvas As dori sa pun urmatoarea intrebare referitoare la un deces survenit in 1948, ramanand de pe urma lui de cujus un fiu minor de 8 ani. Fiind minor, fiul nu si-a ... (vezi toată discuția)
Raspunderea materiala a angajatului serviciuapasarichioi serviciuapasarichioi As dori sa stiu si eu ce reprezinta riscul normal al serviciului in sensul art. 270 alin. (2) din codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare? ... (vezi toată discuția)