Buna ziua,
Administrez o unitate care are pe acelasi punct de lucru o zona shop(alimentara) si o zona fast food. Pentru zona fast food avem o terasa cu 4 mese cu umbrele si loc de joaca pentru clentii care cumpara produse din aceasta categorie. Avand in vedere ca sunt numai 4 nu lasam sa beneficieze de acest serviciu suplimentar clientii care cumpara produse din zona shop. Avem afisat un mesaj : REZERVAT pentru clientii care consuma produse din zona fastfood. Aseara a fost un inspector de la OPC(in timpul liber) si spunea ca vine azi si ne amendeaza pentru vanzare conditionata deoarece nu a fost lasat sa consume pe terasa produse cumparate din zona shop. Este posibil acest lucru?
Astept raspunsuri doar de la profesionisti sau persoane in situatii similare.
Pentru comentarii neavizate,spam,etc, va rog sa folositi mesaje personale sau forumurile de socializare.
Multumesc pentru raspunsuri insa as vrea(daca se poate) informatii suplimentare deoarece eu nu gasesc o incadrare exacta.
Nu inteleg de ce sa poate amenda atata timp cat clientul este informat ca produsele cumparate din zona shop nu beneficiaza de servicii suplimentare. Ce ar trebui sa fac sa ies de sub incidenta legea nr. 296/2004, republicata, art. 10 .
Asta ca si cum te duci la un hotel de 5 stele platesti o camera de 3 stele , insa vrei sa beneficiezi de servicii ca la tarif de 5. La spectacole sunt bilete cu loc sau fara loc, furnizorii de cablu au pachete la preturi diferite ce includ servicii diferite.
Multumesc anticipat celor care-mi raspund.
Eu zic sa mai pui niste mese acolo si sa nu mai faci diferente intre clienti. De asta e jalnic comertul in Romania pentru ca nu poate omul sa intre intr-un restaurant si sa i se dea un pahar de apa gratis sau sa se duca la toaleta decat daca cumpara ceva de acolo. Du-te inafara si dupa spune daca meriti sau nu amenda.
Scuza-ma pentru modul mai brutal in care m-am exprimat dar m-am saturat sa vad atatea tiganii la micile buticuri. Daca se doreste o relatie cu clientul incerci sa faci astfel incat acel client sa fie multumit, nu sa mergi pe principiul lasa ca e balta plina de peste.
moni.s poate ai dreptate in orizontul tau, insa nu este vorba de un mic butic, daca spatiul permitea puneam mai multe mese. Nu este vorba despre diferente intre clienti ci despre faptul ca sunt doua lucruri diferite magazin si terasa. Dupa logica ta ar trebui sa te duci la teatre sa le recomanzi sa puna un rand si pentru cei care vor spectacole de manele . Cand te vei duce in afara tarii si vei vedea la o terasa oamenii consumand produse din magazin alimentar(butic este altceva) te rog sa faci o poza.
Cand vei investi 40.000 de euro sa faci ceva frumos(o mica terasa+loc de joaca pentru copii) pentru un cartier unde nu este un loc decent unde sa te duci cu sotia,copilul si un prieten vei intelege problema mea. Nu este vorba de un pahar de apa care la mine este gratuit ca si toaleta(neconditionat), ci este vorba de un calcul economic.
Modul tau brutal ma face si pe mine sa inteleg categoria de clienti care folosesc o toaleta impecabil de curata si o lasa extrem de murdara(exista perie langa wc), vin cu seminte la terasa, trag masina aproape ca sa asculte manelele preferate, vin sa serveasca la terasa pizza comandata din alta parte, vorbesc tare fara sa se intrebe daca intereseaza si pe altii subiectul, scuipa, arunca tigarile pe jos in conditiile in care au scrumiere pe mese, si alte romanisme care intradevar te fac sa analizezi foarte bine daca merita sa faci ceva pentru oamenii de calitate care sunt eclipsati de astfel de mitocani.
Pentru comentarii neavizate,spam,etc, va rog sa folositi mesaje personale sau forumurile de socializare.