avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt In concediu medical si am primit nota pentru a fi ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt In concediu medical si am primit nota pentru a fi disponibilizat.

Buna seara.am si eu o nelamurire.
Pe data de 12.08.2010.am cerut adeverinta pentru internare in spital pe care am primit-o de la biroul resurse umane(am fost operat).
Pe data de 16.08.2010(data postei) am primit o dispozitie din care reiese ca incepand cu data de 11.08.2010 se declanseaza procedura de eliberare din functie....iar incepand cu data de 26.08.2010 inceteaza contractul individual de munca.In perioada 11.08.2010-25.08.2010 se acorda preaviz de 15 zile lucratoare(ceea ce este gresit pt ca sunt 15 zile calendaristice).Ulterior am primit o alta dispozitie rectificata precum ca sunt in perioada de preaviz este 11.08.2010-7.09.2010.Aceasta dispozitie este semnata pe data de 19.08.2010 si am primit-o acasa pe data de 23.08.2010.Mentionez ca certificatul medical a ajuns la registratura pe data de 19.08.2010 si a fost inregistrat.Ulterior mi s-a cerut de catre doamna de la resurse umane sa-mi retrag certificatul medical deoarece sunt in preaviz.Intrebarea mea este daca institutia(primaria) procedeaza legal.Ce este de facut in continuare? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: viooiv , utilizator 23:31, 24 August 2010
Perioada in care sunteti in concediu medical preavizul se suspenda. In nici un caz nu va recomand sa va retrageti certificatul medical.

In continuare, dupa ce se va termina concediul medical, va veti intoarce la serviciu si va incepe sa curga termenul de preaviz. In acest timp, va sfatuiesc sa faceti o cerere de concediu de odihna, intrucat acesta nu influenteaza implinirea termenului de preaviz. :)
Ce fac daca nu vrea sa-mi aprobe cererea de concediul de odihna?
Va multumesc foarte mult.
Multa Sanatate.