avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 436 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu fara plata dupa concediu de ingrijire copil
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu fara plata dupa concediu de ingrijire copil

Buna ziua. Sunt profesor titular la un liceu in Bucuresti si pana pe 22 noiembrie sunt in concediu de ingrijire copil pana la varsta de 2 ani. Pe forumul profesorilor cineva mi-a spus ca exista in Contractul colectiv unic de munca legea nr 62, al. 1 care spune ca mama poate beneficia de concediu fara plata dupa acest concediu legal de ingrijire.eu as vrea sa mai stau un an acasa in concediu fara plata, dar secretara de la scoala mi-a zis ca nu se poate. Vroiam sa stiu daca legea e in vigoare si daca se aplica si in invatamant. Va multumesc mult
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:34, 26 August 2010
Conform art.62 alin.1 din Contractul colectiv de munca unic la nivel national 2007-2010 se prevede ca in afara concediului legal de pana la 2 ani " poate beneficia de inca un an concediu fara plata "
1. Iata ce spune CCMUNN pe anii 2007-2010:
Art.62. - (1) In afara concediului legal platit pentru ingrijirea copiilor in varsta de pana la doi ani, salariata mama poate beneficia de inca un an concediu fara plata.
(2) Pe perioada in care salariata se afla in concediul prevazut la alin. 1, nu i se va putea desface contractul de munca, iar in postul sau nu vor putea fi angajate alte persoane, decat cu contract de munca pe durata determinata.
2. Asadar faceti o cerere in care motivati de ce aveti nevoie neaparat de acest concediu fara plata si nu cred ca nu poate fi aprobat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură