avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 354 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Cont blocat
Discuție deschisă în Executare silită

Cont blocat

Buna ziua. Am un credit la o banca si din motive de sanatate nu am mai putu plati. Din aceleasi motive o matusa mai avuta mi-a trimis niste bani pentru o operatie pe cord dar dupa ce am asteptat mult si bine din motive materiale acum nu pot face operatia pentru ca banca la care sunt imprumutata mi-a pus oprire pe cont. Imi puteti spune in ce situatie se va putea debloca contul sau ma puteti sfatui ce sa fac.
Va multumesc o zi buna.
Cel mai recent răspuns: ivanov teodora , utilizator 13:31, 1 Septembrie 2010
Nu precizati in mesaj ce venituri (si din ce surse) realizati in acest moment. Sunteti in concediu medical ?
Am fost in crestere copil pana la sfarsitul lunii iulie si acum sunt in concediu medical.
Legal, nu prea mai aveti ce face, in aceasta situatie.Poprirea este pusa si nu v-ar putea ajuta o contestatie la executare, pentru ca nu aveti, din punctul meu de vedere, argumente legale pentru a putea fi admisa, cel putin din ceea ce sustineti dvs.

Daca aveti nevoie de bani pentru operatie, puteti incerca sa apelati la o fundatie/societate care se ocupa cu activitati umanitare, pentru sprijin/ajutor umanitar sau/si sa va trimita din nou, matusa banii de care aveti nevoie, pentru operatie, fie prin mandat postal fie in contul unei/unui prieten.

Ar fi o idee sa apelati si la sprijinul DGASPC-ului pentru obtinerea unui ajutor social chiar daca formalitatile sunt mai complicate si chiar daca sunteti bolnava...oricum nu aveti ce pierde, nu deznadajduiti, incercati si solicitati ajutor.
[ link extern ]
[ link extern ]
www.avocatnet.ro/content/for...
Va multumesc mult pentru raspuns. Sunt deja in legatura cu mai multe fundatii sa vedem.
Multa sanatate tuturor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură