Buna ziua, In urma cu o luna de zile am fost concediat de la firma la care am lucrat (restructurare). De curind am achizitionat un produs de la respectiva firma si am observat ca semnatura mea (scanata) apare pe documentele de transport si certificatele de garantie desi eu nu mai activez. La firma respectiva, toate aceste documente erau emise de mine si din acest motiv trebuia sa semnez si sa stampilez toate aceste documente. In final a fost aleasa solutia scanarii semnaturii si adaugarea acesteia pe toate documentele la printare (erau mii de documente in fiecare zi). As dori sa aflu cum pot reglementa acesta situatie si daca pot cere anularea documentelor emise si care poarta semnatura, dupa plecarea mea din firma, deorece eu nu mai pot controla pe ce documente mai poate aparea aceasta semnatura. Va multumesc.
puteti sa notificati firma si sa cereti sa fie anulate toate acele exemplare cu semnatura dvs. desi era obligatia lor sa o faca dupa ce nu ati mai lucrat la ei.
in orice caz nemeiexistand c.i.m. nu puteti fii acuzat de ceva !!!
puteti face o cerere firmei la care sa cereti nr. de inregistrare in care sa spuneti ce va nemultumeste si daca nu se rezolva sesizati politia.
Fals in semnatura
todericiu
Am fost trecuta cu numele intr-o conferinta nationala, in care era mentionat in procesul verbal ca am indeplinit si exercitat o anumita functie.In tabelul ... (vezi toată discuția)