avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 545 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Student disponibilizat de la locul de munca - primesc ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Student disponibilizat de la locul de munca - primesc somaj?

Va salut.
Societatea la care eu lucrez de 11 luni a anuntat disponibilizari masive(de fapt...niste nepotisme romanesti),iar eu voi fi una dintre victime.Sunt student la o facultate de stat,am 20 de ani,si as dori sa stiu daca voi primi ajutor de somaj daca voi fi dat afara(imi voi lua concediul de odihna,la care am dreptul integral pentru cele 11 luni,astfel incat sa ajung la acele 12 luni,necesarii acordarii ajutorului de somaj).Va intreb asta pt ca am vazut in art 42(2) " Nu beneficiaza de indemnizatie de somaj absolventii care, la data solicitarii dreptului, urmeaza o forma de invatamant. "
Ma puteti lamuri va rog?Multumesc anticipat.
Ultima modificare: Luni, 6 Septembrie 2010
Maiu, utilizator
Cel mai recent răspuns: Maiu , utilizator 12:00, 6 Septembrie 2010
Textul se refera la absolventii care solicita somaj in conditiile in care urmeaza si alta forma de invatamint, ceea ce nu este cazul dv., nefiind absolvent.beneficiati de indemnizatie timp de 6 luni
Am inteles...multumesc frumos.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie somaj lalar lalar Buna seara O persoana care a fost concediata pentru motive care nu tin de persoana salariatului, urmeaza in prezent si cursurile unei facultati la zi, cu taxa ... (vezi toată discuția)
Somer si student alexatodea alexatodea Buna ziua, Deoarece firma sotului meu nu mai merge, acesta si-a pregatit actele pentru somaj, avand vechime in munca de circa 8 ani. Anul acesta a fost ... (vezi toată discuția)