Care este procedura de a face rost de adeverinta de contributie la pensie de la o societate care este desfiintata sau care nu mai poate fi contactata la adresa veche, existand salariul pe cartea de munca si contract individual de munca ?
Ce acte sunt necesare pentru a dovedi in cererea de iesire la pensie ca s-au platit contributii in perioada respectiva ?
1. Cine v-a cerut asemenea adeverinte?
2. Daca este vorba de perioade de dinainte de 01.04.2001 nu este nevoie de adeverinta, sunt valabile inregistrarile din carnetul de munca.
3. Daca este vorbade perioade de dupa 01.04.2001 nu mai este nevoie de adeverinte deoarece Casa de Pensii are in evidenta stagiul de cotizare si contributiile platite, in baza declaratiilor lunare nominale transmise de angajator.
Multumesc pentru informatii.
La ce Casa de Pensie trebuie sa ma adresez pentru a obtine aceste informatii ? Societatea respectiva a avut sediul in alt oras, diferit de orasul de domiciu; de asemenea lucrul efectiv s-a desfasurat in strainatate (in Asia) ?
1. Mergeti la Casa de Pensii din orasul de domiciliu, cu actul de identitate, cu numele firmei la care ati lucrat si cu dovada ca ati fost salariat al acesteia (un contract individual de munca).
2. Aici va poate spune cum sa procedati sau, prin sistemul lor informatic, va pot da toate informatiile necesare.