O firma ce comercializeaza produse alimentare, vinde unei Fundatii umanitare cantitati din aceste produse, beneficiari efectivi fiind insa persoane fizice cu venituri f.scazute pe care respectiva fundatie doreste sa-i ajute in acest mod. Intelegerea este ca persoanele fizice respective sa prezinte la magazinul vanzatorului un tichet emis de aceasta Fundatie in baza caruia sa primeasca produsele. Fundatia plateste toata cantitatea de produse o singura data iar vanzatorul distribuie persoanelor fizice cate un produs zilnic pe parcursul mai multor luni in baza cate unui tichet emis de Fundatie. Intrebarile noastre ar fi:
1.Ce tip de contract ar fi mai potrivit cu situatia expusa?
2. Fundatia are dreptul sa tipareasca aceste tichete fara sa se incalce vreo dispozitie legala?
3.Ce regim juridic au aceste tichete si daca vanzatorul are obligatii in plus in primirea si tinerea evidentei lor?
Multumesc pentru eventualele raspunsuri!
Contractul este de vanzare - cumparare unde se specifica vanzarea intregii cantitati de marfa. Cu privire la livrarea marfii se poate trece in contract modalitatea in care se face. Nu vad nicio problema in tiparirea unor tichete in baza carora se va face dovada livrarii marfii.
Incheiati un contract intre cele doua parti .
Produsele alimentare se pot elibera de catre magazin pe baza unor tichete de masa.Fundatia stabileste contravaloarea acestor produse pt fiecare persoana si va elibera un numar de unu,doua sau mai multe tichete.Se va stipula acest lucru in contract.Beneficiarul se prezinta ,ridica produsele respective,iar magazinul poate intocmi un borderou cu numele,seria,numarul tichetelor si semnatura ,pe care il va prezenta Fundatiei,ca document justificativ.
Daca sunt si alte pareri le asteptam.