Buna ziua,
Detin o colectie de peste 500 de jocuri pentru diverse console. Din acest motiv m-am decis sa deschid un magazin online. Pe langa jocurile detinute, mai doresc sa cumpar. Noi, de la furnizori, dar si Second Hand de pe diverse site-uri de anunturi. Intrebariile mele sunt:
1. Cum pot vinde cele 500 de jocuri ale mele? Cum le trec pe firma daca nu am nici macar bon fiscal precum le-am cumparat eu.
2. Cum pot cumpara alte produse second hand pe firma, legal? Trebuie sa fac contract de vanzare cumparare la fiecare achizitie? Chiar daca aceasta este de 100 de lei? Spre ex. Cineva imi trimite 10 produse, eu le evaluez la 200 de lei. Cum ii trimit banii unei persoane fizice?
Se intocmeste Borderou de achizitie ( gasiti pe net modelul ) in care se trec datele vanzatorului , produsele , cantitati si pret. In baza acestor borderouri bunurile se receptioneaza in firma . Apoi pot fi vandute de la firma cu factura , evident .
Va mulțumesc frumos ! Acest borderou se completează în ambele cazuri ? Și pentru a trece cele 500 de produse pe firma, dar și atunci când achiziționez produse de la persoane fizice ?
Va multumesc din suflet pentru raspunsul dvs.
As mai avea cateva intrebari daca se poate.
Sediul social si punctul de lucru poate fi o simpla camera in propria casa? Este necesar ca magazin online sa ofer optiunea de a "vizita" punctul de lucru/biroul? Eventual exista anumite standarde pentru amenajarea punctului de lucru?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.