Buna seara!
Avem o problema destul de grava si nu stiu cum putem sa o scoatem la capat!
Lucrez la o firma care importa,vinde si repara motociclete si scootere,si problema noastra este urmatoarea:Avem multi clienti care se prezinta cu motocicletele,scooterele si atv-urile la reparat,noi le reparam cu piesele noastre pe care le platim si ei nu mai vin sa le ridice cu toate ca sunt de acord cu suma pe care trebuie sa o plateasca(noi ii anuntam telefonic inainte sa ne apucam de lucru).Legal ce putem face ca sa ne recuperam banii investiti in piese si munca noastra?Putem pune o clauza la procesul verbal de predare-primire pe care il incheiem in momentul aducerii in service ca dupa o perioada bunurile sa revina proprietatea noastra?Putem pune penalitati sau sa cerem parcare?(unii au intarziere si 1 an jumatate).
Situatia e disperanta,va rog sa ne ajutati!
Deja nu mai avem spatiu de depozitare si platim chirie pentru lucrurile lor!
Va multumim anticipat!
Jenanta situatia dumneavoastra.
Am sa va rog sa-mi raspundeti la o intrebare si astfel veti intelege unde ati gresit.
Nu sunt de specialitate si nu ma pricep deloc dar am o motocicleta stricata ce ma sfatuiti sa fac sa ma apuc sa o dezmembrez singur sau sa vin la firma dv. ca sunteti specialisti?
Daca aveti problema asta de cel putin un an jumate chiar nu v-a trecut prin cap sa incheiati un contract de colaborare cu un jurist si sa se ocupe el de problema dumneavoastra? Credeti ca daca nu platiti un jurist (part time 4 ore pe saptamana) faceti o economie sau costurile va vor fi mai mari?
Trebuie incheiat un contract de prestari servicii in momentul cand vine clientul la dumneavoastra. In contract veti stipula toate clauzele care va vor elimina bataile de cap ulterioare. Pentru asta aveti nevoie de un specialist (promit ca nici eu nu imi voi demonta motocicleta ;) )