anul trecut in octombrie, am fost la banca sa-mi schimb cardul deoarece trecusera cei doi ani. Am schimbat cardul si am intrebat daca trebuie sa pun limita pe card inapoi,. de la banca mi s-a raspuns ca NU, eu intreband de doua ori, chiar si o doamna de la credite. La aproximativ o saptamina mi-a intrat salariul, am scos o suma mica de bani, iar a doua zi cind am vrut sa scot banii nu mai aveam nimic ( nici limita si nici salariu). am intrebat la banca unde sunt banii dupa card si dupa multe rugaminti mi-au spus ca sunt in biroul de credit si mi-au retras toti banii FARA NICI O INSTIINTARE.
Am fost la protectia consumatorului am depus o plingere impotriva bancii alaturind si fluturasii de la bancomat si mi sa dat raspunsul dupa 20 zile ca banca a facut bine ce a facut?? (adica fara sa ma contacteze in scris sau telefonic, nimic), iar acum m-au trimis in executare silita deoarece nu am mai platit nimic
pai banca ce raspuns v-a dat ?
ati scris ca nu mai aveati nici limita si nici salariul ????
pai hai sa zicem ca va lua limita dar salariul de ce sa vi-l ia ?
nu stiu ce sa zic dar poate daca dati mai multe detalii veti primi raspunsuri.
eu am scimbat de 3 ori cardul ca expirase si nu am avut niciodata probleme ca sa acopar limita de credit sau ceva de genul asta si au am un descoperit destul de mare.
banca mi-a dat raspunsul urmator:"deoarece inregistrez restante la o alta banca si sunt in biroul de credit sistemul mi-a retras limita de credit si pina la recuperarea acesteia integral, orice suma intra pe card se va lua de banca", iar eu drept urmare am schimbat cardul la alta banca. in afara de asta mi-au spus sa fac un alt imprumut la banca pentru recuperarea limitei. Am fost la O.P.C. le-am explicat ca nu m-au instiintat in nici un fel, iar acestia mi-au raspuns ca este totul ok din punctul lor de vedere, iar acum am primit o instiintare de la o firma de recuperare ca ma baga la executare silita.
Este vorba de un overdraft atasat cardului de salariu (de debit). Orice banca isi rezerva dreptul ca la expirarea contractului de overdraft (inteleg ca este vorba de doi ani in acest caz) sa ia decizia de a nu mai prelungi/sau de a prelungi linia de descoperit de cont atasata cardului de salariu (motivele pot fi diverse, in acest caz pare a fi vorba de intarzierile de plata pe care clientul le inregistreaza la alte banci...). Si da, in contract, orice banca stipuleaza clar ca isi rezerva dreptul de a prelungi sau nu aceste linii de credit (este valabil si pt cardurile de credit).
In cazul in care, cum este si cazul de fata, banca decide sa nu mai prelungeasca aceasta linie de credit, atunci, conform contractului, este indreptatita sa isi recupereze suma datorata de catre client cat mai repede.
cardul si limita expira pe data de 15.10.2009, eu am ridicat cardul cel nou pe data de 10.10.2009 in urma unei scrisori de la banca, cind am si intrebat daca trebuie sa pun banii pe card pentru acoperirea limitei deoarece trecuse termenul de 2 ani si mi-au spus de la banca ca nu este nici o problema deoarece la ei la banca nu am restante, iar pe data de 17 mi-au retras toti banii dupa card, fara nici o instiintare fara nimic pe motivul mai sus mentionat. Doar am intrebat? Limita a fost data printr-o conventie intre banca si angajator.
Overdraft
ciurliburli
beneficiez de overdraft la locul de munca#-o.in caz de demisie sau concediere,pt overdraft cine e girantul la banca?daca refuz sa il achit,pe cine apeleaza ... (vezi toată discuția)