Unde trebuie sa depun cererea pentru recalcularea conform Legii 119/2010 a pensiei de urmas a mamei mele daca la data pensionarii tatal meu decedat in 2000 lucra in aparatul centralal Ministerului de Interne ?
Conform art. 5 din Instructiunile de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 735/2010 pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislației privind pensiile militare de stat " În vederea eliberării adeverințelor necesare stabilirii punctajelor medii anuale, beneficiarii formulează o cerere scrisă care cuprinde datele de identificare și datele de contact ale acestora, inclusiv cele privind adresa de domiciliu la care vor fi transmise adeverințele. Cererea scrisă se depune la:
a) structura de resurse umane din cadrul unității de la care pensionarul a fost trecut în rezervă sau direct în retragere, respectiv a încetat raporturile de serviciu sau, dacă unitatea/structura în cauză a fost desființată, la structura de resurse umane a inspectoratelor generale/similare;
b) Direcția generală management resurse umane din cadrul Ministerului Administrației și Internelor, în situația în care pensionarul a fost trecut în rezervă sau direct în retragere, respectiv a încetat raporturile de serviciu, din cadrul
unităților/structurilor care au făcut sau fac parte din aparatul central al Ministerului Administrației și Internelor, ce nu au în componență structuri de resurse umane.
Adresa Direcţiei Generale Management Resurse Umane a M.A.I. - Str. Piaţa Revoluţiei, nr. 1A, sector 1, Bucureşti; Telefon secretariat: 313.75.17
Comunicat mai
Pilu
marți, 4 ianuarie 2011
COMUNICAT M.A.I.
Procesul de recalculare a pensiilor militare de stat, a pensiilor de stat ale poliţiştilor şi ale ... (vezi toată discuția)