avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 226 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... EXISTA UN FORUM UNDE SE POATE RECLAMA UN EXPERT TOPO
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

EXISTA UN FORUM UNDE SE POATE RECLAMA UN EXPERT TOPO

Am pe rol o actiune civila din 2004 iesire indiviziune , cauza este in tergiversare cu expertiza topo , expertiza efectuata tendentios . Sunt inginer de meserie am invatat desen tehnic dar oricum aplic metoda translatiei nu se suprapune suprafata desenata de expert cu suprafata fotografiata din satelit pe care tot el l-a obtinut de la cadastru. Poate sunt alte cauze pentru care a iesit expertiza cum a iesit . Exista un forum unde as putea reclama expertul topo ?Am incercat prin PETITIE pe siteul Ministerului Justitiei dar cred ca degeaba intrucat din 07.07.2010 petitia mea se afla fara raspuns ( in procesare ). Multumesc anticipat .
Cel mai recent răspuns: Doncean , utilizator 20:02, 14 Septembrie 2010
Expertul topo sa refaca desenele dupa satelit, oricum se uita dupa el cand a facut teren, pe frig, ploi sau la ... umbra, in conditii meteo grele cu reflexe.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cadastre incorecte sau inselatorie? wdy77 wdy77 Am o nelamurire...eu am un teren intravilan de 1876mp pe care am facut cadastrul in oct 2010 fiind 1906 mp masurati in cadastru...vecinii mei vor sa vanda si ... (vezi toată discuția)
Expert tehnic judiciar carea introdus in instanta civila marturie mincinoasa Mircea Razvan Mircea Razvan Am pierdut definitiv pe vechiul cod, la fond, apel si recurs, un proces de revendicare imobiliara , de daune aduse pentru degradarile peretilor casei ... (vezi toată discuția)