avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 497 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas pentru persoanele majore
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas pentru persoanele majore

Ma numesc Papp Zelma si as avea urmatoarea intrebare. Am 22 de ani si sunt studenta in anul 4 la Farmacie (durata 5 ani, curs de zi). Tatal meu a decedat in anul 2001. La data respectiva aveam 13 ani si de atunci eu primesc pensia de urmas pe cardul, contul mamei mele, care, la randul ei, transfera suma respectiva pe contul meu. As dori sa primesc pensia direct pe cardul, contul meu bancar,
fara intermediar. Care sunt pasii de urmat sau conditiile pentru acest lucru? Este nevoie de acceptul parintelui ramas in viata (in acest caz al mamei)? Va rog ajutati-ma cu niste informatii, e destul de urgent. Va multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 06:16, 22 Septembrie 2010
Mergeti la Casa de Pensii care va trimite banii,cu actul de identitate si cu decizia de pensie de urmas, si faceti cerere sa va trimita pensia pe numele dvs.
Prezenta si acceptul mamei dvs. nu sunt necesare. Puteati sa solicitati transferul pe numele dvs. de la data la care ati implinit 18 ani.
Va multumesc pentru raspunsul prompt, imi este de mare ajutor:D
Asta inseamna sa fii neinformat (ca sa nu zic tanar si prostut, ori neinteresat). Nu ar fi trebuit sa aman. Multumesc pentru proptitudine. As mai avea doar o intrebare. Fiind din Satu Mare si studenta in Targu Mures, trebuie sa ma adresez Casei de Pensii din din SM, sau por rezolva problema la Targu Mures?
Nu are nicio legatura locul unde studiati cu plata pensiei. :)
Cererea de transfer o adresati casei de pensii care va plateste drepturile de pensie. Teoretic, ar trebui sa fie casa de pensii din judetul in care domiciliati.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură