Vreau sa-mi infiintez o firma si pentru a putea avea un sediu social declarat, maine trebuie sa merg sa inchiriez un spatiu.
Mi-am facut rezervarea de nume a firmei DAR pe ce nume se va face contractul de inchiriere daca firma nu este inca infiintata?
Nu cred ca pot incheia contractul cu numele firmei chiar daca este inregistrat din moment ce firma nu exista inca.
Am gasit pe forum ca ar trebui sa trec pe contract "societate comerciala in curs de constituire" dar am fost la toate xerox-urile si mi-au zis ca nu au asa ceva si ca contractul este tip..dar in contract eu am vazut ca as putea trece "societate comerciala in curs de constituire dar acolo trebuie sa completez si sediu ce sediu? ala nou care nu e inca al meu? nu inteleg..am mai auzit o varianta ca pot incheia contractul pe pers fizica si apoi sa merg la proprietar si el sa anuleze contractul facut de mine ca pers fizica si sa imi faca altul pe numele firmei cand iese actul constitutiv..va rog HELP
La chirias se trece numele firmei rezervate si sediul care va fi inchiriat.
Oricum, nu recomand sa faci tu actele daca nu te pricepi. Poti intra in belele conform Legii lui Murphy. Daca ceva poate merge prost, va merge prost.
Si mie mi-ar placea sa fac economie cu banii de frizer... dar daca m-as tunde singur probabil as arata la fel cu contractul ala de inchiriere pe care vrei tu sa il faci singur. Uneori e bine sa nu te zgircesti.
Sa mergi la xeroxuri pentru sfaturi juridice... e ciudat.
La administratia financiara, pentru obtinerea certificatului de sediu social, o sa aveti nevoie si de copia actului constitutiv. Asadar, mai intai mergeti la un avocat pentru a va face acest act, apoi in contractul de inchiriere veti trece denumirea firmei (cea rezervata), lasati spatiu necompletat pentru CUI si cod fiscal (se vor completa ulterior, dupa obtinerea actelor de la registru) iar la adresa adresa spatiului pe care-l veti inchiria (si unde se va stabili sediul). Contractul nu trebuie neaparat sa fie un tipizat: se poate face in orice forma scrisa semnata de parti, iar propietarul, daca este persoana fizica, va inregistra acest contract la administratia financiara. Cand mergeti la administratie trebuie sa aveti actele si in original si in copie (contract de inchiriere, act constitutiv, CI delegat sau reprezentant); pe langa astea cererea completata, imputernicire pentru delegat (daca este cazul), 2 timbre fiscale de 2 lei, dosar de incopciat.