La 1 martie 2010 s-a infiintat firma. Actele au fost facute la un centru local al registrului comertului de un consultant. Eu am dat banii, consultantul le-a completat.
La momentul completarii tipa m-a intrebat daca vreau sau nu ca firma sa fie neplatitoare de TVA si impreuna am decis sa o declare neplatitoare.
Toate bune si frumoase, firma de contabilitate a prelucrat documentele stiind ca firma este neplatitoare pana astazi. Azi mi-a venit o hartie de la finante cum ca trebuie sa declar valoarea TVA-ului sau ... ceva asemanator. Nu ma pricep prea bine.
Deci, firma a fost infiintata pe 1 martie iar din 2 martie este platitoare de TVA. In atele depuse la reg com ... consultanta a bifat din greseala plata TVA-ului.
Ce e de facut? Deja cred ca am doua amenzi pregatite pentru nedepunerea decontului.
Ce pot sa fac sa rezolv problema? Chiar nu vreau sa platesc TVA-ul. Firma de care vorbesc este Energy Broadcasting SRL.
Va recomand sa cereti de la Admin fiscala o Fisa sintetica din care sa observati obligatiile cu care figurati; poate ati facut o operatiune intracomunitara si atunci se schimba datele problemei...
trebuie sa depuneti doua deconturi de tva trimestriale, cu scadenta 25 aprilie si 25 iulie, restante.
din pacate nu aveti ce face, daca v-ati declarat platitor de tva, chiar si din greseala, trebuie sa platiti tva aferenta operatiunilor desfasurate.