avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1324 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Contributii PFA noi?
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Contributii PFA noi?

Buna seara.

Am tot citit raspunsurile date in forum vis-a-vis de contributiile PFA si sincera sa fiu sunt in ceata. Unele raspunsuri se refera la venituri profesionale pt care se datoreaza contributii, altele la activitati independente pt care nu se datoreaza aceste contributii.
Pe scurt: eu sunt medic si prestez activitate intr-un spital privat pe baza unui contract de prestari servicii, deci vorbim de PFA activitati independente. In acest caz ce contributii datorez pentru 01.07-10.09 si dupa aceasta data?
Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: George David , Contabil 10:25, 29 Septembrie 2010
Ca PFA pe perioada 01.07-10.09.2010 se depun declaratii lunare si se platesc contributiile individuale CAS-10,5% si contributia somaj-0,5%, prin aplicarea cotelor asupra venitului net realizat lunar.
De la 13.09.2010 nu se mai plateste contributie somaj, dar se plateste CAS (31,3%) daca nu sunteti salariat la alt loc de munca.
Contributia de sanatate (5,5%) se plateste de la data infiintarii PFA si in continuare. Se depune o declaratie de asigurare la Casa de Sanatate si se plateste trimestrial tot anul aceiasi suma.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Impozitare pfa & angajat norma intreaga colt1504 colt1504 Buna ziua. In primul rand imi cer scuze daca intrebarile mele sunt mai stupide, dar chiar nu ma pricep deloc la chestiile de fiscalitate si ... (vezi toată discuția)
Mai platesc contributii la somaj, pensie? nikuteau nikuteau Sunt PFA cod 7112 Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea. Este primul meu an ca PFA. Sunt si angajat cu carte de munca 2 ore la o ... (vezi toată discuția)