ioanavladimir a scris:
"Documentul va informa asupra numărului de locuri repartizat respectivului imobil, asupra numărului de cereri înregistrate, existente la acea dată la instituţia noastră şi va solicita un material scris în care respectiva asociaţie, sub semnătura şi ştampila reprezentanţilor săi împuterniciţi, să nominalizeze din totalul solicitanţilor oficiali locatarii desemnaţi a beneficia de prioritate în închirierea de locuri în parcarea de reşedinţă ."
Am subliniat in text si va rog sa fiti atent ca nu se spune nimic de administrator. Materialul din partea asociatie va fi intocmit sub semnatura si stampila reprezentantilor legali, adica a presedintelui asociatiei. In aceasta situatie presedintele poate convoca membrii comitetului executiv si in sedinta se decide asupra unei liste de prioritati. Sau, mai democratic, poate la acea sedinta sa-i invite pe toti cei care au facut cereri si sa decida impreuna prioritatile. Vecinii se cunosc intre ei, mai pot intelege, mai pot renunta... Se intocmeste un proces verbal cu ceea ce s-a decis in aceasta sedinta de comitet largita. In baza acestuia, presedintele intocmeste adresa catre ADP. Oricum, inca odata, nu administratorul decide.