avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 609 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Pot fi scutit de 50%din impozit daca urmez cursurile ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Pot fi scutit de 50%din impozit daca urmez cursurile unei scoli postliceale?

Am auzit de la unele persoane ca as putea fi scutit de 50%din impozitul pe profit daca sunt elev la scoala postliceala cu cursuri de zi!Am un PFA si sunt taximetrist independent.Am colegi care au si un al doilea loc de munca si platesc doar 50%din impozit .Eu ca elev la scoala postliceala nu ar trebui sa am acelasi drept ca si ei pt ca aproape jumatate de zi o petrec la cursuri?Ma poate lamuri si pe mine cineva daca as putea fi scutit si eu de 50%din impozitul dat la finante?Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Popu , utilizator 11:32, 30 Septembrie 2010
Pentru PFA impozitate pe baza normelor de venit, in unele judete, se acorda o reducere de pana la 50 % pentru persoanele care au calitatea de salariat, angajat cu contract de muncă cu normă întreagă, elevi şi studenţi - cursuri de zi. Spre exemplu se acorda acesta reducere in judetul Alba, dar pentru municipiul Bucuresti nu este prevazuta aceasta reducere. Depinde din ce judet sunteti. Normele de venit pe judete sunt postate pe site ANAF.
Sunt din neamt!nu am gasit nimic pe situl ANAF referitor la asta,sau poate nu am cautat unde trebuie!
Nu se spune nimic despre elevi / studenti, doar angajatii si persoanele invalide par sa beneficieze de reduceri.
[ link extern ]
COEFICIENTII DE CORECTIE A NORMELOR DE VENIT
Normele de venit vor fi corectate astfel:
I. In functie de varsta contribuabilului si gradul de invaliditate:
- 15% pentru contribuabilii cu varste intre 60 si 65 ani barbatii si intre 55 si 60 ani femeile;