As vrea sa stiu si eu ce pot face in legatura cu factura la regie, mai exact luna trecuta dupa spusele administratorului s-a spart o teava la subsol.Nu ar fi o problema daca pierderile ar fi repartizate in mod egal la toti locatarii, dar unii printre care si eu au 200 ron, altii 80, adica el, altii 100, 150 etc. Cerandu-i o explicatie mi-a raspuns ca nu el a calculat ci contabila. Care contabila? Mi-a raspuns ca o plateste din buzunarul lui. Cam asta ar fi problema in mare, pe langa faptul ca acum ceva timp in urma s-au facut reparatii la subsol dar bineinteles ca de obicei cu niste ,, carpaci,, mai exact acesta fiind modul de remediere al problemelor de catre administrator- orice defectiune sau ma rog lucrare nu se face cu firma, deci fara chitanta dar are grija sa vina sa bata la usa si sa te anunte cat a facut lucrarea si ca trebuie achitata.Din discutiile purtate cu ceilalti locatari am inteles ca a mai avut reclamatii facute la primarie dar fara nici o rezolvare, de aceea v-as ruga sa ma sfatuiti cui sa ma adresez.
Ar trebui sa aveti un comitet executiv, un presedinte de asociatie la care sa faceti plangeri daca exista ceva in neregula in calcule. Dar, bag seama, acolo nu exista asa ceva pentru ca neregulile sunt mari...si in acest caz ati putea sa va adresati primariei de cate apartineti la biroul de relatii cu asociatiile de proprietari.
Pentru solutionarea problemelor in activitatea administratorului,legal trebuie sesizat presedintele care este reprezentantul legal al asociatiei ,al carei angajat este administratorul.
Daca la nivelul asociatiei intampinati dezinteres,puteti sesiza aspectele si la serviciul specializat din cadrul primariei