avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 895 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... contestare nota examen
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

contestare nota examen

Sunt student la ASE Bucuresti. In sesiunea de vara am sustinut un examen scris care a fost notat cu o nota extrem de mica. Adica pe scurt, am picat, desi rezolvasem problemele in mare masura. Dupa ce am vazut nota am depus contestatie pentru a afla care e motivul pentru care am luat nota atat de mica. Raspunsul profesorului a fost ca am copiat, si m-a dat afara fara sa se uite macar pe lucrare. Nu am copiat la examen, am rezolvat corect problemele, si consider ca mi s-a facut o mare nedreptate. Din aceasta cauza nu am putut sustine examenul de licenta anul acesta. Am fost la decan, care insa nu a avut de spus decat "nu agita apele". Pentru mine asta a insemnat un an din viata si cateva sute de euro in plus ca taxa de scolarizare pentru inca un an.

As vrea sa stiu cat timp e obligata facultatea sa pastreze lucrarile de examen si daca exista vreo posibilitate de a contesta nota primita.

Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Darie Tudor , utilizator 23:03, 30 Septembrie 2010
De regula pstrarea lucrarilor se face pe o perioadă de minim 3 ani, depinde univesitate. In principiu orice lucrare poate fi contestata, dar este bine sa asculti de sfatul decanului: "nu agita apele". Stie el ce spune si este mai bine pentru tine. Este si zicala acea...contra vantului!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cai de atac contra abuz profesor universitar cvalentin cvalentin Ma intereseaza care sunt posibilitatile unui student de a lupta pentru drepturile sale impotriva unui profesor care noteaza la examene discretionar. ... (vezi toată discuția)