avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1079 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Somaj daca sunt student
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Somaj daca sunt student

Buna ziua! Sunt studenta la zi, in anul 3 la universitate de stat, dar nu sunt la buget, si nu am fost niciodata.In tot acest timp am lucrat cu norma intreaga, am doi ani si cateva luni de vechime. Din pacate firma e pe punctul de a face restructurari si va da o parte din angajati in somaj. Doresc sa stiu daca beneficiez de ajutorul de somaj, in conditiile in care eu mai sunt inca studenta. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: adelina19 , utilizator 12:52, 6 Octombrie 2010
regula este de acordare a indemnizatiei de somaj dupa finalizarea studiilor....
Atata timp cat ati avut venituri si stagiul minim de cotizare necesar , nu conteaza ca sunteti in continuarea studiilor si veti primi indemnizatie de somaj.
avocat Cristina Popescu
Daca ati devenit somer in urma concedierii (deci ati avut un CIM) veti beneficia de indemnizatie de somaj.
Buna ziua!
Va rog din suflet daca puteti sa imi postati articolul din lege unde scrie ca am dreptul la somaj daca sunt inca studenta, desi am fost angajata timp de doi ani si am lucrat cu norma intreaga in acelasi timp ce faceam si facultatea la zi. Am sunat la ANOFM si o doama de acolo mi-a zis ca nu am dreptul la somaj pentru ca sunt studenta, dar atat timp cat eu am fost angajata, niciodata nu am beneficiat de drepturile de student peste tot eram tratata ca un angajat, iar acum nu mai cand ar trebui sa beneficiez de somaj sunt student :( nu mi se pare deloc corect! De aceea va rog mult daca ma puteti ajuta! Va multumesc din suflet!
1. Sa-i spuneti doamnei de la AJOFM ca nu are dreptate. Dvs. va incadrati la urmatoarea prevedere din Legea 76/2002: