avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 680 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu profesor debutant
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu profesor debutant

Buna seara,
Lucrez ca profesor suplinitor calificat si va rog sa ma informati ce salariu ar trebui sa iau in conditiile in care am un salariu tarifar de 1135, venit brut nediminuat 1135, diminuare 25% = 248, venit brut 851, CAS 890, somaj 4, asigurare sanatate 47, venit net 711, sindicat 4,deducere (0 pers) 250, venit baza de calcul 457 (care nu stiu ce reprezinta),impozit 73, salar net 638, alimentare card 634. Ceea ce nu inteleg eu este ca am depus o cerere cu declaratie pe proprie raspundere pentru deducere, ca nu primesc pensie alimentara de la sot, iar secretara de la scoala a spus ca oricum aceasta deducere nu-mi afecteaza salariul in nici un fel ca suma de 250 lei nu mi se adauga la salariu si ca nu e sigura ca eu primesc sau nu bani de la fostul sot, spunandu-mi sa aduc un act de la notar in acest sens. Deci avand in vedere ca am depus acea cerere pentru deducere plus declaratia necesara, nu trebuia sa ma treaca cu o persoana la deducere si sa iau acea suma in plus la salariu? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Pisi Mia , utilizator 08:47, 15 Octombrie 2010
Suma "acordata" pentru ca aveti un minor in intretinere nu se adauga la salariu, e o deducere, aceasta suma nu se impoziteaza.
Si aceasta deducere se acorda nu pt ca nu primiti pensie alimentara de la tatal copilului ci, pentru ca AVETI MINOR IN INTRETINERE.
Ultima modificare: Miercuri, 30 Octombrie 2013
Admin, administrator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incertitudine ContSters146685 ContSters146685 Buna seara. Lucrez la o institutie de stat si am avut unele nelamuriri in privinta salariului luat, in sensul ca nu mi s-a acordat unele beneficii luna ... (vezi toată discuția)