Am un Mercedes B class si am fost accidentata cu doua saptamani in urma, fara vatamari corporale. Usa din dreapta spate e avariata tare, aripa, pragul, roata, bara din spate. Compania de asigurari a facut evaluarea pagubelor si m-a trimis la un atelier X sa imi repar masina. Eu m-am dus la reprezentanta Mercedes si ei au considerat ca trebuie inlocuita usa avariata, nu reparata, asa cum au scris cei de la asigurare si mi s-a facut o scanare in urma careia au constatat in plus ca e rupta puntea la roata accidentata. Au refacut devizul si l-au trimis la firma de asigurari, acestia au spus ca nu e de competenta lor si au trimis dosarul la Bucuresti, dar au specificat ca nu o sa plateasca inlocuirea piesei de la punte, pentru ca masina a mai fost acidentata anterior si cica avaria aceea nu s-ar fi produs acum. Mentionez ca aripa a mai fost avariata foarte putin anul trecut, am atins stalpul de la poarta si am avut o reparatie in valoare de 240 de RON.
Cei de la atelierul service Mercedes le-au spus ca daca era puntea rupta anterior nu as fi putut circula cu masina, dar cei de la asigurari nu vor sa plateasca inlocuirea piesei, in plus intarzie cu raspunsul, in timp ce eu trebuie sa platesc taxi. Mie asta mi se pare bataie de joc. Ce as putea sa fac in aceasta privinta? Eu am hartiile de la service cand am avut acea mica reparatie acum un an. Ma pot adresa Oficiului pentru Protectia Consumatorului pentru o asemenea problema?
Intelegere amiabila
unlucky
Buna ziua,
Va rog sa-mi spune-ti, care este termenul pentru declararea accidentului catre asigurator in cazul in care se face intelegere amiabila.
De fapt ... (vezi toată discuția)