Bdorin a scris:
In cazul in care va duceti la OPC si reclamati, service-ul se va apara cu procesul-verbal de constatare emis de soc. de asigurari si va arata ca a inlocuit piesele asa cum solicitat inspectorul de daune.
Bafta.
Nu e chiar asa.
Pivotul a fost schimbat in urma reconstatarii facute la service. Cei de la asigurari nu aveau cum sa-l treaca la prima constatare pentru ca ei nu sunt mecanici. Se trec doar componentele vizibile.
Datoria service-ului este sa repare masina. Binenteles, incepand cu piesele trecute pe documentul primit de la asigurator, dar e de datoria lui ca sa remedieze avariile suferite in accident. Sau cel putin sa faca reconstatarea si sa semnaleze asiguratorului acele piese avariate. Din punctul meu de vedere asiguratorul nu are nici o vina. Service-ul nu si-a indeplinit sarcina.
Daca merg la alt service si fac un deviz de reparatie, in cat timp pot redeschide dosarul de dauna?