avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie pt mamele studente
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie pt mamele studente

Sunt studenta in anul 3 la zi ,sunt casatorita si insarcinata si ar trebui sa nasc in luna iunie.Am o mica nelamurire in vederea primirii indemnizatiei :dupa primul an absolvit la zi m-am transferat la id ,iar acum am reusit sa ma transfer din noi la zi.Se considera ca am frecventat fara intrerupere studiile?Am dreptul sau nu la indemnizatie?Va rog tare mult sa-mi raspundeti
Cel mai recent răspuns: ana.fita , utilizator 15:29, 16 Octombrie 2010
1. Intr-adevar OUG 148/2005 spune ca se iau in calculul celor 12 luni premergatoare nasterii si perioadele in care persoana urmează cursurile de zi ale învăţământului preuniversitar şi universitar, organizat potrivit legii, frecventate fără întrerupere.
2. Daca veti naste in iunie 2011 se va lua in calcul perioada iunie 2010 - iunie 2011. Nu ati spus data cu care ati revenit la cursurile de zi.
3. Fiind un caz neprevazut in OUG sau/si in Normele de aplicare a ei ar fi bine sa intrebati la Agentia de Prestatii Sociale care plateste indemnizatia de CCC.
Am revenit la cursurile de zi odata cu inceperea noului an universitar , octombrie 2010.Era imposibil transferul meu in luna iunie 2010 deoarece ma aflam in desfasurarea anului 2 de studii.Va multumesc din suflet pt raspunsul dvs!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatia de crestere a copilului pentru mamele studente lormar lormar buna seara, am si eu o intrebare. daca sunt studenta in anul I , primesc indemnizatie de crestere a copilului?sau doar daca as fi terminat facultatea? (vezi toată discuția)