Prima conditie este ca persoana de peste 45 de ani sa fie somer indemnizat sau nu (inscris la somaj in cautarea unui loc de munca). Restul de conditii vi le-au spus colegii mei consultanti.
Eu nu am avut niciodata refuzuri din partea ALOFM/AJOFM, pentru motivul "lipsa de fonduri" sau alte motive. In jud. PH nu am auzit de respingeri de dosare de acest gen (daca sunt intocmite legal). Cred ca undeva, in sistemul de comunicare intre dvs. si AJOFM, exista un "scurtcircuit". Problema e prea simpla, si teoretic si practic, pentru a nu fi rezolvata.
e vorba de jud suceava ,filiala Radauti ..,unde de 2 luni nu mai primesc fonduri ,,,sau cel putin asa s-a exprimat conducatoarea filialei
:-/ si daca nu este din Bucuresti?
In conformitate cu art. 85 din Legea 76/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, angajatorii care incadreaza in munca pe durata nedeterminata someri in varsta de peste 45 de ani sau someri care sunt parinti unici sustinatori ai familiilor monoparentale, sunt scutiti, pe o perioada de 12 luni, de plata contributiei datorate la bugetul asigurarilor pentru somaj, aferenta persoanelor incadrate din aceste categorii, si primesc lunar, pe aceasta perioada, pentru fiecare persoana angajata din aceste categorii, o suma egala cu un salariu de baza minim brut pe tara garantat in plata, in vigoare, cu obligatia mentinerii raporturilor de serviciu cel putin 2 ani.
Acte necesare pentru incheierea conventiei, pentru incadrarea somerilor in varsta de peste 45 de ani aflati in evidenta agentiei (cod A):
- Conventia, Anexa 19, in 2 exemplare;
- Tabel nominal cu somerii incadrati, Anexa 19.1, in 2 exemplare;
- Actul in baza caruia au fost incadrati in munca (copie);
- Actul de identitate (copie);
- Declaratie pe propria raspundere a angajatorului din care sa rezulte ca in ultimii 2 ani nu au mai fost in raporturi de munca sau de serviciu cu persoanele angajate.
Aceste acte se depun la sediul AJOFM.
~ final discuție ~