avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu - conform noii legi a salarizarii unitare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu - conform noii legi a salarizarii unitare

Buna ziua! Sunt medic rezident si am in prezent un salariu de 700 ron ( initial aveam 942 ron, iar dupa reducerea lui Boc am ajuns la 700 ron). Am auzit in ultima vreme ca de la 1 ianuarie 2011 va intra in vigoare legea salarizarii unitare, dar nu inteleg ce inseamna asta, de fapt nu inteleg daca imi va creste salariul, si daca da cu cat sau daca imi va scadea salariul... Stresul meu provina din faptul ca am un credit, destul de mic, dar la salariul meu suma datorata e importanta ( creditul l-am facut ca sa fac 2 cursuri de limbi straine) si mi-e teama ca nu voi mai putea sa imi platesc ratele... Va rog sa ma ajutati sa inteleg ce se va intampla cu amaratul meu de salariu de medic rezident de la 1 ianuarie 2011. Exista cumva o grila de salarizare dupa care sa ma pot orienta , sa imi dau seama cam cat voi avea salariul in 2011? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Tanjiani , utilizator 18:20, 18 Octombrie 2010
Daca ramane acest guvern cred ca veti ramane cu actualul salariu nesimtit, adica diminuat cu 25%.:hammer:
Ma indoiesc ca vor stabili niste coeficienti, a caror aplicare sa duca la "majorari salariale"#-o, prin majorare intelegand o suma de bani mai mare decat scaderea de 25% si a inflatiei de pe acest an...#-o

Argumente?...:
1. Pana sa ajunga in forma actuala, coeficientii din Legea nr. 330/2009 (desi au fost negociati cu sindicatele) au fost micsorati (unilateral de guvern...) de doua ori si chiar si asa tot nu au fost aplicati...X-(
2. La fel si salariul minim de 705 - nu a fost aplicat, iar in loc sa il creasca pentru anul viitor, vor sa il faca 640.=D>