In cazul unui contract de prestari servicii de asigurare hranire (cu personal ce serveste hrana, diferit ca numar, de la o zi la alta),conf.art.95 din HG 925, al.1,"ca parte integranta a contractului de achizitie publica se constituie cel putin urmatoarele documente:b) graficul de indeplinire a contractului (cum poate fi intocmit acesta nestiindu-se cu exactitate de la o zi la alta numarul de persoane care vor servi hrana?)
c) graficul de plati (la acest subpunct este specificat in contract modul de efectuare a platilor- ex:"in functie de asigurarea fondurilor bugetare",prin ordin de plata la 30 de zile). Intrebare: cum ar trebui sa arate graficul de plati?
Se intocmesc aceste doaua documente doar de dragul de a fi intocmite?Mai ales ca este un contract de prestari servicii de hranire pentru un personal fluctuant, iar modalitatea de plata este specificata in conditiile contractului.
Din pacate, cam asa se intampla. Se intocmesc doar ca sa fie la numar. Eventual, solicitati lamuriri vis-a vis de modul de intocmire al acestor documente.