Buna ziua, va rog sa-mi dati un sfat in urmatoarea problema: am plecat de la firma la care lucram prin demisie (firma renuntand la dreptul de preaviz), avand o parte din concediul pe 2009 neefectuat si concediul pe 2010 neefectuat integral. Pe foaia de lichidare se specifica negru pe alb ca nu am nici un fel de obligatii de natura materiala fata de firma. Am solicitat in scris plata concediului neefectuat, insa indemnizatia de concediu mi-a fost platita doar partial (circa 25% din veniturile pe ultimele luni) - si nu inainte de fectuarea concediului, asa cum cere CM, ci dupa efectuarea acestuia, in ziua de lichidare.
Care sunt umatorii pasi de urmat pentru a-mi cere drepturile?
Va multumesc!
Multumesc! Din cate am citit eu, sunt incalcate prevederile art. 145 din Codul Muncii.
Are sens sa fac si o sesizare la ITM sau trebuie sa actionez firma in instanta? Si daca da, ce acte doveditoare ar trebui sa anexez pentru a avea castig de cauza?
Precizez ca firma refuza sa-mi inmaneze ultimii 2 fluturasi de salariu, am ca dovada doar extrasele de cont bancar (salariul fiindu-mi virat pe card), copia ctr de munca si foaia de lichidare.
Nu are sens sa pierdeti timpul cu ITM-ul, adresati-va direct instantei!
Fiti mai clara in ceea ce cereti pentru ca din continut nu reiese ce-i in titlu.
Daca doriti va pot spune pasii ce-i aveti de urmat pentru o cat mai simpla rezolvare.
Dovada in litigiile de munca intra in sarcina angajatorului.
Neplata salariului
mad_john
am si eu o nelamurire, am plecat de la firma la care am lucrat la data de 31 ianuarie, cu acea data mi s-a facut incetarea contractului cu acordul partilor, ... (vezi toată discuția)