avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 191 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... obligatiile angajatilor in perioada concediului ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

obligatiile angajatilor in perioada concediului medical

sunt gravida in 29 de saptamani de ieri 21.10.2010 sunt in cocediu medical am anuntat de ieri patronii si mi-au spus sa aduc concediu medical in 24 de ore doctorul meu ginecolog m-ia zis sa vin dupa concediu miercuri cand vin la control ca nu trebuie sa duc concediul in 24 de ore , concediul trebuie sa il duc pana pe data de 5 a lunii urmatore ,am sunat azi iar la serviciu si le-am spus ca nu pot sa duc concediul in 24 de ore cum vor ei si acum ei au intors-o ca de fapt trebuie sa il duc in 24 de ore de la data eliberarii pt ca s-au schimbat legile si doctorul meu nu stie ca daca nu il aduc nu mi-l platesc , acum eu ce sa fac dupa cine sa ma iau eu sincer nu stiu cum e cu concediile medicale cand trebuie aduse la firma si nu stiu daca ei ca patroni pot sa imi inchida cartea de munca daca nu le aduc concediul cum vor ei iar eu mai am doua saptamani si intru in prenatal ....va rog sa ma ajutati sa ma invatati ce sa fac
Cel mai recent răspuns: oana cali , utilizator 13:13, 22 Octombrie 2010
Conform Ordinului MS/CNAS nr. 430/470/2010 pentru modificarea si completarea Normelor de aplicare a prevederilor OUG nr. 158/2005 privind concediile medicale si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobate prin Ordin MS/CNAS nr. 60/32/2006: