avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 553 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Contract Romtelecom.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Contract Romtelecom.

Acum 2 ani am semnat cu Romtelecom un contract (cu valabilitate 2 ani)pt. telefonie si internet. Intre timp ,respectiv din luna Aprilie , m-am mutat si nu le mai folosesc. In 27 Iulie, am facut cerere scrisa de reziliere. Mi-au spus ca nu se poate decat cu plata unei penalitati pe care bineinteles am refuzat s-o platesc. Prin urmare nici pina la acesta data contractul nu a fost reziliat si continua sa-mi vina factura de plata. Este corect?
Cel mai recent răspuns: egkertsou , utilizator 16:32, 22 Octombrie 2010
Trebuie studiate prevederile contractuale. Daca exista o clauza de prelungire tacita s-ar putea sa fie corect.
La data de 27 iulie, termenul de doi ani era incheiat sau nu?
Penalitatea ceruta de Romtelecom era prevazuta in contract? In ce conditii se aplica?
Daca cei doi ani se implineau dupa 27 iulie nu e vorba de reziliere ci de incetare de drept a contractului; trebuia doar sa le aduceti la cunostinta ca nu doriti prelungirea contractului care a incetat de drept la data ..... , iar plata facturilor sa fi fost la zi.
Daca cei doi ani s-au implinit inainte de data la care ati depus cererea de reziliere, probabil ca acest contract s-a prelungit (nu stiu exact clauzele !!) situatie in care Romtelecom va factura lunar serviciile, in situatia data, probabil ca factureaza abonamentul.
Ar trebui sa cititi cu atentie contractul si sa vedeti in care situatie va aflati.

Contractul expira in Noiembrie ,numai ca am inteles ca a aparut in Iulie o lege care iti da posibilitatea sa reziliezi contractul inainte de expirarea lui.Poate gresesc si de aceea intreb ,sa stiu daca nu cumva este un abuz din partea Romtelecomului. Multumesc
Avind in vedere prevederile legale referitoare la protectia consumatorilor (Codul consumatorului/L.296/2004, L 193/2000 republicata si actualizata, inclusiv prin L.161/2010), nu este corect in situatia in care ati notificat motivele pentru care nu mai utilizati respectivul serviciu, ati prezentat motivele dorintei de reziliere in cuprinsul notificarii, iar prestatorul de serviciu nu v-a raspuns, v-a raspuns incomplet si incorect, iar contractul incheiat anterior nu este respectat. Toate aceste conditii trebuie sa fie cumulate. Pentru un raspuns absolut pertinent ar trebui studiat si contractul incheiat si mai ales ce prevede acesta in situatia in care va schimbati domiciliul sau resedinta. Chiar si asa, fara a cunoaste acest continut, va spun ca notificarea adesata de dvs. trebuia sa cuprinda atat cererile cat si indicarea temeiurilor contractuale si legale ale sustinerii acestora.
Ultima modificare: Vineri, 22 Octombrie 2010
ContSters36411, utilizator
Va multumesc. Am sa studiez cu atentie contractul. In orice caz in cererea mea am prezetat foarte clar motivele cererii mele. Se pare insa ca nu am convins.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract servicii internet geea_c geea_c Buna ziua tuturor, Am citit celelalte topic-uri despre rezilierea contractelor de prestari servicii dar as fi vrut, daca se poate, sa citesc cateva pareri ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet gabrielq gabrielq Buna ziua, In octombrie 2007 am incheiat un contract de internet cu [editat] pentru o perioada de 2 ani. Acum cateva zile am mers la magazinul lor pentru a ... (vezi toată discuția)
Prelungirea abonamentului de telefonie mobila fara acord Iasmina09 Iasmina09 Buna ziua, Intampin o problema ca marea companie Vodafone, aprox acum trei saptamani am primit un telefon de la un consultant pentru prelungirea abonamentului ... (vezi toată discuția)