Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →
sunt administrator la o SRL cu asociat unic.....
firma are o datorie la administrator de aprox 2500 lei(sunt din imprumuturi facute in contabilitate)....pe administrator nu il mai intereseaza banii respectivi...cum e mai bine: sa o vand,cesionez sau sa o dizolv si sa o lichidez?intervin lichidatorii din cauza datoriei sau administratorul poate face o declaratie sau ceva de genul asta ca nu il mai intereseaza banii?
care solutie e mai putin costisitoare?ar fi o solutie sa nu mai depun bilantul si celelalte declaratii fiscale si sa o las sa se dizolve prin tribunal?
am auzit o situatie: sa inchid activitatea temporar doar la finante(fara sa fac nimic la registrul comertului) si daca in decursul unui an nu o redeschid, firma se dizolva de la sine fara nici o cheltuiala din partea mea...asa este?
la dizolvarea de drept...tot ai treaba cu lichidatorul...mai bine o vinzi.
pe administrator nu il mai intereseaza banii respectivi...