Tatal meu a fost administrator al asociatiei de locatari. Noul administrator nu vrea sa primesca documentele asociatiei, zice ca nu e treaba lui, nu are obligatia de a primi aceste acte. Imi puteti spune sunt obligatiile partilor in acest caz: predare - primire a gestiunii administratorilor de bloc. Cine ar trebui sa preia actele, arhiva?
As dori sa-mi spuneti va rog un articol de lege.
Va multumesc.
alice1972
nu exista articol de lege in acest sens, insa predarea de gestiune se face de regula in baza unui proces verbal de predare- primire.Puteti cauta in legea de organizare si functionare a asociatiilor de proprietari (230/2007).Vedeti daca e stipulat ceva in acest sens. Gestiunea se poate preda si presedintelui de asociatie. Oricum, cineva trebuie sa o preia....;)
Administratorul este angajatul asociatiei de proprietari
Angajarea administratorului,reprezinta responsabilitatea reprezentantilor legali ai asociatiei de proprietari=presedinte +comitet executiv
Nu ati precizat concret motivul pentru care tatal dvs nu a perfectat personal predarea documentelor aferent perioadei activate in cadrul asociatiei de proprietari
In raport de situatie ,dvs daca sunteti detinatorul documentatiei unei asociatii de proprietari aveti posibilitatea fie,sa contactati personal presedintele de asociatie ,
sau sa predati direct serviciului specializat din cadrul primariei.
Fostul administrator se poate prezenta cu actele la presedintele asociatiei si sa le predea pe baza unui proces verbal.
Dar, eu ma intreb, ce cauta actele la fostul administrator si de ce nu sunt actele in sediul asociatiei?
Iar aici pe forum au fost de multe ori discutii si s-a solicitat ajutorul si indrumarea noastra pentru ca fostul administrator sau presedinte nu voia sa predea actele catre noul administrator sau presedinte. Iar noul administrator nu putea sa-si desfasoare activitatea neavand registrele cu fonduri, restante, penalizari, activ-pasiv....
Parca s-a intors lumea pe dos! Oare noul dv administrator sa nu aiba nevoie de documente!?
administratorul actual isi da demisia sau este demis... indiferent de situatie
Cui preda documentele specifice?
1. daca este agreat un nou administrator, (cu toate formele legale...) le preia direct acesta sau le preia presedintele si apoi il investeste pe noul administrator cu puterea totala? si documente?
2. nu exista nici un pretendent (deocamdata), le preia presedintele? pana la angajarea unui nou administrator?
deci documentatia trece intotdeauna prin "presedentie"? sau pot face ei predarea intre ei?
ma intereseaza daca este prevazut acest lucru in mod expres undeva?