prodiamant a scris:
Nu va suparati , dar OG 21/2009 se refera la cu totul altceva , este o modificare regimului contraventiilor in ce priveste transporturile rutiere de marfuri .
Nu e cu suparare dar este evident pentru cunoscatori, ca user-ul se referea la Ord.CSA nr.21/2009, invocat de asigurator, care in prezent este anulat/inlocuit de ord. CSA nr.5/2010 si in care Art. 30,31 si 32 au fost pastrate:
Art. 31. -
(1) Pentru vehiculele care se radiaza din circulatie sau pentru care asiguratul
nu mai are calitatea de titular al inmatricularii/inregistrarii in perioada de
asigurare, prima de asigurare aferenta perioadei cuprinse intre data inceperii
si data incetarii raspunderii asiguratorului RCA se calculeaza prin insumarea
primelor lunare stabilite in tariful de prime al asiguratorului RCA,
corespunzator numarului de luni intregi de asigurare cuprinse in perioada de
valabilitate a asigurarii. Orice fractiune de luna este considerata luna
intreaga.
(2) In situatiile mentionate la alin. (1) asiguratorul este obligat sa
restituie asiguratului, la cererea scrisa a acestuia, insotita de documentele
doveditoare, diferenta dintre prima de asigurare platita si cea calculata
conform alin. (1), numai in cazurile in care nu s-au platit sau nu se datoreaza
despagubiri pentru evenimente produse in perioada de valabilitate a asigurarii.
Art. 32. - In cazul in care asiguratul nu respecta obligatia de a instiinta
asiguratorul RCA cu privire la modificarea informatiilor cuprinse in polita de
asigurare, referitoare la vehicul si la proprietarul sau utilizatorul acestuia,
asiguratorul RCA nu va fi obligat sa returneze diferenta de prima platita.
Ce ramane de verificat este cine are calitatea de asigurat in polita veche, pentru a putea solicita returnarea diferentei de prima incepand cu data radierii autovehiculului.Deasemenea cine/cui a platit prima anuala pentru a putea primi aceasta suma ramasa fara acoperire.