avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 618 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... injurii aduse de catre seful de centru asistentilor ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

injurii aduse de catre seful de centru asistentilor angajati

lucrez la un centru de recuperare a persoanelor cu handicap, condus de un sef de centru (director), in cadrul DGASPC-urilor de judet.
sunt asistent medical
de ceva timp incoace, seful de centru a inceput sa ne aduca injurii (ata mie, cat si colegilor mei): "prostilor,incompetentilor, javrelor, va dau afara pe toti, nebunilor, etc."
Atat eu, cat si colegii mei suntem, pe drept, nemultumiti de aceasta situatie, drept urmare, am vrea sa ripostam intr-un fel, sa ne aparam si sa nu mai fim calcati in picioare de seful de centru (care nu are nimic in comun cu medicina, si totusi ma acuza pe noi ca suntem incompetenti)
exista vreo lege care sa ne apere si noua drepturile, sa putem lucra in liniste?
Mentionez ca suntem bugetari si am beneficiat si noi de frumoasa reducere de 25% din salariu, de eliminarea unor bonusuri i pe deasupra, vine seful de centru si ne face ca la usa cortului, pe nedrept
cum se poate lucra intr-o asa tensiune si pe asa bani putini?
ce putem face astfel incat seful de centru sa inceteze cu injuriile?
la cine sau la ce trebuie sa apelam sa incheiem situatia pe cale amiabila, legala si fara urmari grave?
Cel mai recent răspuns: Dan Top , Avocat 05:40, 3 Noiembrie 2010
Aceasta situatie o puteti rezo0lva printr-un memoriu despre un asemenea comportament adresat sefului ierarhi superior al celui care va este sef

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Injurii aduse la locul de munca catalinmos catalinmos Buna seara, Acum 1 sapt am trimis un mail catre un sef de departament al companiei la care lucrez, pt a-mi arata nemultumirea fata de faptul ca nu si-a lasat ... (vezi toată discuția)