avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 441 soluții astăzi

Miercuri, 21 mai, are loc evenimentul: Angajarea străinilor în România - Recomandări practice și lecții utile pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... problema incadrare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

problema incadrare

Sunt programator la o firma din 2006 si sunt scutit de impozit pe tot anul 2007, Problema e ca eu am terminat Polithenica la Calculatoare, Colegiu.
Si diploma mea nu se incadreaza la scutire de impozit, asadar mi s-a facut o incadrare gresita.
Daca se pune problema de a inapoia banii de pe anul trecut, as dori sa stiu cine e vinovat de aceasta situatie.
As vrea sa stiu daca e posibil sa imi ceara mie cineva banii inapoi? In cazul asta sunt nevoit sa merg sa platesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:38, 11 Februarie 2008
in primul rand cel care v-a facut incadrarea gresita este vinovat de situatia asata.
In cazul unui control fiscal se poate descoperi modul cum a fost calculat impozitul pe salariu. Inspectorii de control vor stabili plata impozitului neachitat.
De cele mai multe ori contabilii ca sa se scoata pun pe cei carora l-a calculat gresit impozitul sa plateasca suma restanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Programator cu scutire de impozit elessar elessar Buna, Sunt programator la o firma din 2006 si sunt scutit de impozit, Problema e ca eu am terminat Polithenica la Calculatoare, Colegiu. Banuiesc ca ar ... (vezi toată discuția)
Obligatii angajat raluca.raluca20 raluca.raluca20 Buna ziua, In cazul in care un angajat a fost incadrat gresit pe un post platindu-se pentru el un impozit mai mic decat ar fi trebuit in mod normal, ... (vezi toată discuția)