ma poate ajuta cineva cu informatii despre posibilitatea decontarii cheltuielilor pe o locuinta de catre o SC, unui angajat ?
care sunt variantele care legea le permite?
contractul trebuie legalizat la notar?
concret este vorba de o locuinta, pentru care se va face un contract de comodat, respectiv de catre proprietar pers.fiz. - catre o alta persoana fiz. , cea din urma angajat permanent al firmei!
cum este mai bine? incheierea contractului de comodat direct intre firma si proprietar sau intre PF?
cheltuielile se pot deconta fara oprelisti legiferate? care este baza legala in privinta asta?
cu multumiri anticipate pentru rabdare,
daca e comodat, ce anume vreti sa decontati?
contractul se face intre firma si proprietar, de preferinta inchiriere, ca sa existe o suma de bani in discutie, totusi...
pentru decontari si limitele acestora vezi codul fiscal - impozitul pe venit.
multumesc pentru interes!
ma gandeam la strict la decontarea cheltuielilor de intretinere, lumina, telefon, internet.
nu stiu exact formula buna, pentru a putea deconta aceste cheltuieli, si anume:
1.declarare punct de lucru (necesita acordul vecinilor, al asociatei de locatari?)...firma nu are decat un administrator si un angajat permanent si are ca obiect de activitate -consultanta, iar serviciile se desfasoara numai la client.
sau
2.locuinta de serviciu.............
la cea de-a doua varianta, la care m-am gandit, nu stiu exact daca sunt conditii impuse pt. declararea locuintei de serviciu........in functie de acestea, cred ca e varianta cea mai buna, care nu presupune formalitatile pentru inregistrarea punctului de lucru.