Trebuie sa va interesati la Primaria de care apartineti . Vedeti daca Consiliul Local a adoptat o Hotărâre prin care sunt aprobate Normele privind desfăşurarea activităţii de comerţ stradal pe raza localitatii dvs.
Activitatea de comerţ stradal (caracterizată prin desfacerea de produse alimentare şi/sau nealimentare prin rulote, terase sezoniere de alimentaţie publică şi mobilier stradal, pe o perioadă determinată) se poate efectua în localitate în baza unei autorizaţii emise de Primărie, la cererea comercianţilor. Autorizaţia de funcţionare se eliberează cu plata anticipată a taxelor aferente, iar perioada de valabilitate a acesteia este stabilita tot prin hotarea Consiliului Local. Amplasamentele solicitate pentru activitatea de comerţ stradal se avizează şi de Direcţia de Urbanism, iar pentru zona centrală consider ca este necesară şi aprobarea Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, lucrări publice şi patrimoniu a Consiliului Local. În respectiva hotărâre trebuie sa se precizaze obligaţiile ce revin comercianţilor referitoare la igienă, curăţenie etc., criteriile de acceptare a mobilierului utilizat pentru comerţul stradal şi de amplasare a acestuia şi nomenclatorul de produse ce pot fi comercializate în regim stradal.