avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... reziliere contract cu o companie de telefonie mobila - ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

reziliere contract cu o companie de telefonie mobila - serviciu neacceptat

Am un abonament la VODAFONE am fost contactat telefonic de un angajat mi sa facut o oferta cu o extraoptiune,in urma ofertei telefonice nu am fost de acord cu activarea extraoptiunei,dupa doua luni pe factura nu mi-au aparut costuri in plus dar in a treia luna mi-au bagat in factura costuri pentru extraoptiunea respectiva am luat egatura cu un operator pt dezactivarea optiuni,mi sa spus ca nu pot renunta la optiune decat dupa patru luni de la activare cu care NU am fost de acord,am cerut inregistrare cu convorbirea in care eu sa fi fost de acord dar mi sa spus ca nu au inregistrarea. Ce pot sa fac ?
Cel mai recent răspuns: Alvaro Liniers , Avocat 17:54, 10 Noiembrie 2010
Buna seara,

In primul rand ar trebui sa depuneti o sesizare scrisa atat la Vodafone cat si la OPC si sa asteptati un raspuns din partea acestora. In cazul in care acestia nu vor da curs sesizarii si nu vor recalcula facturile atunci va trebui sa ii actionati in instanta.
Contractele dintre operatori si utilizatorii de telefonie mobila nu au obligativitate ad validitatem sa fie incheiate in forma scrisa, dar forma scrisa este necesara in vederea probarii clauzelor contractuale, care, in situatia aceasta, practic sunt foarte greu de demonstrat. Problema principala care se pune in ceea ce priveste incheierea unor contracte verbale, in afara probarii lor, este aceea a incalcarii drepturilor consumatorilor, asa cum sunt ele prevazute de OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, care printre altele reglementeaza dreptul la informare al consumatorului, dreptul de studia ofertele pe suport de hartie.
Ultima modificare: Miercuri, 10 Noiembrie 2010
Alvaro Liniers, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua. supun atentiei specialistilor urmatoarea situatie de abuz sau hartuire. marasanu marasanu Dupa expirarea unui contract de telefon cu Vodafon eram sunat de cate doua-trei ori pe zi de operatori Vodafon care imi faceau fel de fel de oferte pentru a ... (vezi toată discuția)
Neplata-abonament de telefonie mobila twgaeebyty twgaeebyty Am si eu o nelamurire. In cazul in care exista un contract de telefonie mobila incheiat in mod verbal prin telefon si la care s-a renuntat datorita faptului ca ... (vezi toată discuția)
Probleme de reziliere contract vodafone Champ Champ Buna, Povestea: Sunt client fidel Vodafone(Conex) din 2003, de asemenea si sotia mea are abonament Vodafone. In 22 mai anul curent am primit telefon de ... (vezi toată discuția)