Am si eu o nelamurire. In cazul in care exista un contract de telefonie mobila incheiat in mod verbal prin telefon si la care s-a renuntat datorita faptului ca semnalul este foarte slab-asta intamplandu-se intr-un oras mare si nu s-a platit ultima factura tocmai din aceasta cauza a lipsii semnalului, respectiva firma de telefonie mobila poate actiona in instanta abonatul respectiv?
Contractele dintre operatorii de telefonie mobilă şi utilizatori nu au obligativitate ad validitatem să fie încheiate în forma scrisă, dar forma scrisă este necesară în vederea probării clauzelor contractuale. Dacă aţi încheiat telefonic un contract şi nu sunteţi mulţumit de servicii, ar trebui să luaţi legătura cu operatorul în vederea remedierii acestor deficienţe.
Mai mult ca sigur apelul telefonic a fost inregistrat. Mai mult, dumneavoastra ati fost anuntat de acest aspect si ati consimtit inregistrarea apelului in care contractul "s-a semnat" la telefon. Cel mai bine ar fi o intelegere amiabila cu respectivul operator, altfel puteti fi actionat in instanta, mai ales daca in orasul respectiv este semnal. Oricum, sunt sanse f mici sa vi se rezilieze contractul fara sa achitati clauzele de reziliere, care sunt destul de mari.