Salutare!
Sunt abonat la un operator GSM de vreo 12 ani.
In urma cu vreo 2 ani mi-am schimbat domiciliul intr-un apartament din centrul unui oras (mai exact judet) din Romania.
In prezent detin 3 abonamente la acest operator GSM.
La fiecare abonament am achizitionat cate un telefon mobil la fidelizare.
Problema este ca in acest apartament intampin probleme mari cu semnalul... mai exact nu reusesc sa vorbesc la telefon sub nici o forma (semnal slab) - se aude cu intreruperi, urmate de terminarea apelurilor...
Prin urmare, eu nu ma pot bucura la domiciliu de serviciile acestui operator GSM... (precizez ca am verificat, si ceilalti operatori nu intampina astfel de probleme in aceeasi locatie)
Am luat legatura cu acest operator GSM prin mail, si mi-au raspuns ca nu tine de ei ce se intampla in interiorul locuintei mele. Daca exista semnal in exteriorul cladirii... atunci din punctul lor de vedere este ok...
Am sunat si am intrebat daca vreau sa reziliez aceste abonamente, atunci ar trebui sa achit in avans lunile ramase pana la terminarea celor 2 ani - exclusiv TVA Cum sa platesc eu in avans pentru niste servicii de care nu beneficiez?
Cum ma sfatuiti sa rezolv aceasta problema?
Va multumesc!