Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatorul subiect.
Acum un an si jumatate mi s-au predat actele blocului deoarece administratorul momentului respectiv a renuntat la functie. Am semnat in ideea ca vom gasi pe altcineva intre timp, dar de atunci nu s-a gasit nimeni sa faca treaba aceasta. Nu am atestat de administrator si nici nu imi doresc acest lucru (timpul nu imi permite sa fac acest lucru).
Cum sa fac sa predau cuiva actele blocului si contabilitatea ? Mentionez ca am o cerere de demisie semnata de presedintele blocului in urma cu multe luni dar nu am cui sa predau actele blocului. Nu vreau sa le las totul balta si sa nu mai incasez nici un ban si sa nu mai platesc nici o factura deoarece si eu locuiesc in acel bloc. Dar nu mai pot sa fac fata din moment ce pe nimeni nu intereseaza de nimic, asteapta ca administratorul sa le rezolve problemele.
Mai nou presedintele blocului care se comporta ca un sef peste noi toti a tipat la mine si m-a jignit pe mine si familia mea (cu martori) pe motiv ca nu m-am ocupat indeajuns de bine de indatoririle blocului (am lasat centrala blocului sa mearga la crererea mai multor vecini) .
Va multumesc !
Pentru a preda altcuiva ,Dvs trebuie sa anuntati in scris ca nu mai doriti sa va ocupati de administrarea imobilului.Presedintele ar trebui sa stabileasca o "adunare generala a proprietarilor" unde se va stabili administatorul ce urmeaza sa fie angajat:pf,pfa sau firma de administrare!
Informatiile oferite de catre Dvs sunt insuficiente pentru un raspuns cat mai clar!Nu stiu daca sunteti angajat /retribuit sub o forma,nu stiu daca va ocupati numai de administrare financiar-contabila...sau si ...tehnica...
@voluntar,
Cititi un pic legea 230/2007 si normele de aplicare stabilite prin HG 1588/2007.
Explicati presedintelui si membrilor comitetului executiv in prima sedinta ca, in cazul cand asociatia nu mai are administrator, indiferent de motive, comitetul executiv preia atributiunile acestuia.
Asa ca predati documentele presedintelui sau cui se stabileste in comitet.
Membrii comitetului, inclusiv presedintele pot sa preia fiecare cate ceva. Unul se poate ocupa de partea tehnica, altul de contabilitate si altul de casierie.
Nu se convoaca adunarea generala. Adunarea generala nu stabileste cine este administrator, ci alege comitetul si presedintele.
Va multumesc pentru raspuns.
Cand am infiintat asociatia am convenit sa ne ocupam cu totii de problemele blocului (suntem 16 apartamente).
Dar de la vorbe pana la fapte e cale lunga. Cel ales administrator se ocupa si de contabilitate, casierie si partea tehnica. Fiind bloc nou, dat in folosinta in 2005 am preluat cu multe probleme tehnice "ascunse", aparute pe parcurs.
Insa presedintele nu se implica in nici o problema, nu isi asuma nici o decizie, nu e niciodata acasa atunci cand este nevoie de el, doar monitorizeaza cand si cat dam dumul la centrala blocului astfel incat sa nu platim mult, prefera sa ne lase in frig decat sa dea drumul la centrala. Din acest motiv nimeni nu vrea sa preia administrarea blocului - sa nu se certe cu presedintele.
M-am gandit si la asta, dar e un fel de zbir in bloc. Nimeni nu vrea sa il supere, sa il deranjeze.... ca ne lasa fara caldura.
Nu e frumos ce fac acum, sa imi barfesc vecinii, vroiam numai sa ma asigur ca e corect ce fac, sa predau presedintelui, chiar daca nu va vrea sa isi asume nimic, toate actele blocului.
Mie nu imi plac discutiile in contradictoriu si lucrurile fortate dar deja le spun de doua luni sa-si gaseasca administrator ca eu nu mai fac fata (din cauza job-ului pe care il am) dar nu s-a interesat nimeni de lucrul asta.....dar asta este o chestie generalizata in tara asta, fiecare asteapta de la altul sa faca ceva, sa schimbe ceva, dar nimeni nu se implica in nimic. :(