avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 687 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Ajutor pentru incalzire
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Ajutor pentru incalzire

Buna!

Eu sunt studenta si stau in chirie si as dori sa solicit ajutor pt incalzire pt locuinta in care stau in chirie.
Nu inteleg de ce este necesar sa declar veniturile parintilor si bunurile aflate pe numele lor din moment ce oficial nu mai stau cu ei la locuita de domiciliu, si ajutorul de incalzire il cer pentru locuinta de resedinta? Din ordonanta eu inteleg ca trebuie sa declar veniturile si bunurile persoanelor care stau in locuinta pt care se solicita ajutorul. (art. 9 alin 1 si 2 oug 5/2003 forma actualizata).

Pana la urma in conformitate cu prevederile legale trebuie sa nu sa delcar veniturile si bunurile parintilor ?

Multumesc anticipat!

Cel mai recent răspuns: Kyandra , moderator 18:54, 22 Noiembrie 2010
o.u.g. mr. 105/2003
" ART. 14
(1) Ajutorul pentru încălzirea locuinţei se acordă pe bază de cerere, însoţită de declaraţia pe propria răspundere privind componenţa familiei şi veniturile acesteia.
(2) Titularul ajutorului pentru încălzirea locuinţei este persoana care a completat cererea, iar beneficiarul este familia sau persoana singură prevăzută la art. 9.
(3) Titularul ajutorului pentru încălzirea locuinţei este, după caz, proprietarul locuinţei, persoana care a înstrăinat locuinţa în baza unui contract cu clauze de întreţinere, titularul contractului de închiriere al acesteia ori alt membru de familie major şi legal împuternicit de proprietarul locuinţei sau de titularul contractului de închiriere ori, după caz, reprezentantul legal al persoanei singure care nu a împlinit vârsta de 18 ani."
aveti un contract de inchiriere? :)
salut! multumesc de raspuns.

Da, am contract de inchiriere inregistrat la finante si flotand pe adresa respectiva.